Case Studies

Firmy na wszystkich etapach rozwoju muszą od czasu do czasu stawiać czoła wyzwaniom w sferze księgowości, począwszy od kontroli skarbowych, po zaginione i zniszczone dokumenty lub zwykłe błędy rachunkowe popełnione przez niedoświadczonych księgowych. Jeżeli masz powody, by podejrzewać, że księgowość w Twojej firmie jest prowadzona w sposób nierzetelny, skontaktuj się z nami, tak jak uczynili to Ci przedsiębiorcy:

Niezgodność wyników spółki handlowej

Czytaj case study

Amatorska księgowa i zagubione dokumenty

Czytaj case study

Niezgodność wyników spółki handlowej

 

Sytuacja:

Klient zgłosił się do Amvis w trakcie sięgającej 4 lata wstecz kontroli skarbowej, która wykryła liczne nieprawidłowości i błędy księgowe. Dokumentacja dotycząca prowadzonej przez Klienta działalności gospodarczej była niekompletna i widoczne były rozbieżności pomiędzy zapisami w księgach, a złożonymi deklaracjami podatkowymi.

 

Rozwiązanie Amvis:

Po negocjacjach z Urzędem Skarbowym, otrzymaliśmy zgodę na ponowne rozliczenie firmy Klienta z okresu ostatnich 4 lat. W zaledwie jeden miesiąc, wszystkie deklaracje i sprawozdania z okresu który podlegał kontroli skarbowej, zostały przez nas stworzone i przedstawione od nowa, oraz wprowadzone zostały do nich odpowiednie korekty. Następnie, stworzyliśmy protokół niezgodności i wystąpiliśmy do US z orzeczeniem o niedopełnieniu obowiązków przez poprzednie biuro księgowe i wywalczyliśmy dla klienta zwrot kosztów księgowych z okresu ostatnich 4 lat.

Amatorska księgowa i zagubione dokumenty

 

Sytuacja:

Niedoświadczona księgowa zatrudniona w dużej firmie, została przytłoczona piętrzącą się dokumentacją rozwijającej się firmy. Klient zgłosił się do Amvis z prośbą o Audyt sięgający 2 lata wstecz.

 

Rozwiązanie Amvis:

Nasz audyt wykazał, że wielu faktur brakuje, a część dokumentacji zaginęła. W związku z nieprawidłowościami księgowymi Klient posiadał niezapłacony podatek dochodowy i VAT w ostatnich 2 lat. Po przedstawieniu wyników audytu i zgodzie klienta, rozpoczęliśmy negocjacje z US i osiągnęliśmy porozumienie w wyniku którego Urząd Skarbowy zdecydował się nie obarczać Klienta karami i odsetkami za okres ostatnich 2 lat. Brakującą dokumentację wygenerowaliśmy od nowa i rozliczyliśmy z US.